ALGEMENE VRAGEN
Heb je vragen over onze producten of diensten? Vind hier de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer de gewenste producten, voeg ze toe aan je winkelwagen, en volg de stappen in het afrekenproces.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren creditcards, PayPal, ideal, Apple Pay, Klarna.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Houd rekening met 1-2 werkdagen voor de verwerking van uw bestelling. Raadpleeg ons verzendbeleid.
Verzenden jullie internationaal?
Helaas nog niet! We verzenden op dit moment alleen in Nederland en naar België.
Probleemoplossing
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice via contact@the-finest.nl of het contact formulier, en wij zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Bestellingen kunnen worden geannuleerd of gewijzigd zolang ze nog niet zijn verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via contact@the-finest.nl of het contact formulier
Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
-
WAAR BENT U NAAR OP ZOEK?Zoekopdracht
- Verlanglijst (0)
- Thuis
- Wimperextensies
- Benodigheden
- Lijm
- Wimperscheiding
- Borstels
- Lampen
- Over
- Neem contact met ons op
- Inloggen / Registreren