Retourbeleid

Alles wat je moet weten over ons retourbeleid.

Overzicht

Bij The Finest vinden we het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Past een product toch niet helemaal bij je verwachtingen? Geen zorgen! Hieronder vind je een duidelijk overzicht van hoe ons retourproces werkt

Bedenktijd

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om aan te geven of u de producten wilt retourneren. Wilt u iets ruilen of terugsturen? Neem dan gerust contact met ons op via contact@the-finest.nl of gebruik het contactformulier op onze website.

Retourperiode

Wij hanteren een retourperiode van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket kan retourneren. Deze 14 dagen beginnen wanneer het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.

Retourvoorwaarden

Alleen ongebruikte en onbeschadigde artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin u ze heeft ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking ongeopend worden teruggestuurd.

Indien u producten heeft beschadigd kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.

Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dat geldt bijvoorbeeld voor artikelen zoals cadeaubonnen. We aanvaarden ook geen retouren van hygiënische of sanitaire artikelen.

Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig.

In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeelte van de prijs terugbetaald:

  • artikelen die niet binnen een periode van 14 dagen na levering worden teruggestuurd

Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd.

Retourkosten

Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Retourverwerkingstijd

Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we u via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten u ook weten of we uw terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd. Als we uw terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en automatisch via uw oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, teruggestort.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen

Als u uw terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening. Neem dan eventueel contact op met de uitgever van de gebruikte betalingsmethode. Het kan even duren voor uw terugbetaling te zien is. Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met uw bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken. Heeft u dit gedaan, maar heeft u de terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via contact@the-finest.nl.